Pelanggan pertama: Popia Simpul Cinta

By 9/16/2015 07:53:00 pm , ,


Ingat lagi tak pasal POPIA SIMPUL CINTA yang pernah aku tulis aritu? Ni aku nak cerita pasal PEMBELI pertama popia simpul cinta yang aku jual. Insan pertama beli popia ni adalah Puan Rabita Rauzan, dari Perpustakaan Tun Abdul Razak 2 di UiTM, Shah Alam.

Masa aku update dalam Facebook, puan rabita ni lah yang menyapa aku dalam komen untuk cuba popia ikan. Aku macam, "wow, ada orang nak beli lah!" terus aku deliver pada hari esoknya. Sebab dekat aku, ada 2 balang je lagi yang ada.

Memang peminat tegar popia simpul, aku suruh puan Rabita try test popia tersebut dan mendapat respond yang positif! Alhamdulillah, popia simpul cinta dari Hanis Pastry memang lain dari yang lain. Selain pembuatan yang homemade, bahan "rahsia" yang digunakan juga menjadi faktor kesedapan itu.


Jika korang suka dan nak makan popia simpul cinta keluaran Hanis Pastry, boleh WhatsApps nombor ini: 012-3437359 ataupun 013-2509055

Terima kasih!


You Might Also Like

0 comments